Dossierbeheerder commerciële binnendienst (m/v)

Dossierbeheerder commerciële binnendienst (m/v)

Aqtor! stelt personen met mobiliteitsbeperkingen in staat hun bewegingsvrijheid terug te winnen. Aqtor! vertrekt steeds vanuit hun bewegingsmogelijkheid, niet vanuit hun fysieke beperking en maakt hierbij gebruik van de meest vooruitstrevende technologieën. Zowel de administratie als de afdeling maatname en productie gebruiken doorgedreven, eigen ontwikkelde, digitale toepassingen. 

Als duurzaam bedrijf dat een positieve impact op de wereld wil hebben, hechten wij ook bijzonder belang aan de Aqtor!-waarden : excellentie, respect, durf denken, integriteit en snelheid van uitvoering. Deze waarden vormen het DNA van Aqtor!.

In het kader van een verdere expansie, wenst Aqtor! haar team te versterken met een gedreven Dossierbeheerder voor de commerciële binnendienst (m/v) te Oostakker

Functie :

Als dossierbeheerder bij de commerciële binnendienst ben je hét aanspreekpunt voor zowel de patiënten/klanten, als de verstrekkers.

  • Je onderhoudt contacten met mensen binnen en buiten de organisatie en beantwoordt hun vragen, ook via de telefoon
  • Je bent het aanspreekpunt voor zowel de klanten als de zorgverstrekkers
  • Je maakt en plant afspraken in
  • Je verzorgt de ingave en de opvolging van orders
  • Je factureert naar klanten toe en doet de nodige opvolging
  • Je staat in voor de verwerking en opvolging van de briefwisseling
  • Je zorgt voor aanvragen en verwerking van dossiers naar de mutualiteiten en verzekeringen toe

Gezochte profiel :

  • Je behaalde een Bachelor Office Management of je beschikt over een diploma Verpleegkunde
  • Je genoot een administratieve opleiding of je beschikt over relevante ervaring
  • Je kennis van de nomenclatuurnummers binnen het RIZIV is een pluspunt
  • Je denkt probleemoplossend en resultaatgericht
  • Je bent sociaal en communicatief
  • Klantvriendelijkheid is een must
  • Je werkt zowel zelfstandig als in een teamverband
  • Je spreekt Nederlands en je hebt een goede kennis van Frans
  • Je hebt een goede kennis van MS-Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
  • Ervaring met het gebruik van SAP, NAVISION of andere ERP-software is een pluspunt

Ons aanbod :

  • Een professionele en dynamische omgeving
  • Een veelzijdige en boeiende uitdaging met veel ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling
  • Een contract van onbepaalde tijd
  • Een aantrekkelijk salaris met een ruim pakket aan extralegale voordelen (oa. maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering)
  • 39 u/week (6 ADV-dagen)

Interesse ?

Beantwoorden jouw verwachtingen en profiel aan deze vacature, stuur dan jouw cv en motivatiebrief op naar Aqtor!, ter attentie van Isabelle Baeke, HR Manager,  Herman Teirlinckstraat 15 te  9041 Oostakker, ter of via e-mail (jobs@aqtor.be).