Orthopedisch verstrekker Home Care

Aqtor! is gespecialiseerd in het aanmeten, fabriceren en afleveren van orthopedische hulpmiddelen. Onze missie is mensen met mobiliteitsbeperkingen in staat stellen om hun vrijheid terug te winnen. Wij streven naar innovatieve oplossingen die garanderen dat ieder individu zoveel mogelijk voor zichzelf kan zorgen, zich maximaal kan ontplooien en zijn plaats kan vinden in de samenleving.

Wil jij ook mee het verschil maken in het leven onze patiënten? Dat kan! Wij zijn namelijk op zoek naar een

 

Orthopedisch verstrekker Home Care


Jouw functie

  • Je begeleidt onze klanten en geeft hen deskundig advies en verstrekt hulpmiddelen uit het Aqtor!-productgamma
  • Je doet de maatname, het passen, de aflevering en de nazorg van orthopedische voorzieningen
  • Je staat in voor een nauwe communicatie, samenwerking en overleg met de productieafdeling voor de juiste uitvoering van de opdrachten en met de afdeling R&D voor de innovatie van producten
  • Je onderhoudt contacten met voorschrijvende geneesheren, ziekenhuizen, woonzorgcentra en patiënten
  • Je promoot het Aqtor!-assortiment bij nieuwe en bestaande klanten
  • Je zorgt voor een correcte toepassing van de nomenclatuur
  • Je bent verantwoordelijk voor de stipte administratieve opvolging van de dossiers volgens de geldende procedures
  • Je bent voornamelijk actief binnen de regio Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant
  • Je rapporteert aan de Area Coordinator Home Care

 

Jouw kwaliteiten

  • Je behaalde een professionele bachelor Orthopedie en je hebt bij voorkeur al ervaring als orthopedisch verstrekker 
  • Je bent houder van RIZIV-erkenningsnummer(s)
  • Je hebt een goede kennis van bandagisterie, borstprothesen, drukkledij, prefab bracen en basismobiliteit
  • Je denkt proactief en resultaatgericht
  • Je stelt klantvriendelijkheid en kwaliteitsvolle service voorop
  • Je werkt je taken nauwkeurig af
  • Je houdt van een flexibele taakinvulling
  • Je voert je taken autonoom uit, maar je vindt teamwerk belangrijk
  • Je werkt vlot met Word en Excel
  • Ervaring met het gebruik van Microsoft NAV of andere ERP software is een absoluut voordeel
  • Je spreekt Nederlands; kennis van het Frans is een pluspunt

 

Wij bieden jou

Een contract van onbepaalde duur in een dynamische omgeving.

Je geniet een aantrekkelijk salaris met een ruim pakket aan extralegale voordelen (bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, …).

We werken 39 u per week en beschikken over 6 extra (ADV-)verlofdagen.

 

Interesse ?

Beantwoorden jouw verwachtingen en profiel aan deze vacature, stuur dan jouw cv en motivatiebrief aan Isabelle Baeke, Chief HR Officer via e-mail : jobs@aqtor.be