Business Process Consultant

Business Process Consultant

Om onze groei verder te ondersteunen, is Aqtor! te Oostakker op zoek naar een gedreven Business Process Consultant


Jouw functie

  • Je analyseert en optimaliseert continu de business processen in de front-end (management, commerciële binnendienst, orthopedisch verstrekkers, …)
  • Je neemt de rol op van sparringpartner voor procesverbeteringen in de back-end (productie, magazijn, technische dienst, …)
  • Je brengt de functionele behoeften van interne klanten in kaart (via workshops, interviews, observatie op de vloer, …),  je werkt oplossingen op maat uit en je werkt actief mee aan de implementatie ervan
  • Je definieert de te ontwikkelen specificaties binnen het ERP-systeem
  • Je begeleidt je interne klanten en adviseert hen bij het veranderings- en adoptieproces
  • Je schrijft en documenteert de procedures en werkprocessen
  • Je waakt over de kwaliteit en de correcte toepassing van de procedures
  • Je voert, ten behoeve van het management, analyses uit om het actie- en besluitvormingsproces te vergemakkelijken
  • Je werkt rapporteringen en dashboards uit ter ondersteuning van het management, de orthopedisch verstrekkers en de commerciële binnendienst
  • Je zorgt, vertrekkend van interne en externe data-analyses, voor de uitwerking van de systeemintegratie van nieuwe processen (van nieuwe bedrijven)
  • Je ondersteunt ad-hoc projecten
  • Je rapporteert aan de Supply Chain Manager.

 

Jouw kwaliteiten

  • Je bezit een masterdiploma Economie of Handelswetenschappen en beschikt bij voorkeur over minimum drie jaar ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je hebt een sterk analytische geest en je bent cijfermatig sterk
  • Je werkt accuraat, gestructureerd en planmatig om de gestelde deadlines en doelstellingen te halen
  • Je hebt een zeer goede kennis van de Microsoft-tools en in het bijzonder van Excel
  • Ervaring met het creëren en beheren van dashboards op platforms zoals PowerBI is een belangrijke troef
  • Kennis van de nomenclatuurnummers is een pluspunt
  • Je bent een teamplayer en je stelt je op als een partner voor je interne klanten
  • Je bent hands-on, resultaatgericht en proactief
  • Je kan omgaan met tijdsdruk en je kan prioriteiten onderscheiden.

Wij bieden jou

Een contract van onbepaalde duur in een dynamische omgeving.

Je geniet een aantrekkelijk salaris met een ruim pakket aan extralegale voordelen (o.a. maaltijdcheques, bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, …).

We werken 39u per week en beschikken over 6 extra (ADV-)verlofdagen.

 

Interesse ?

Beantwoorden jouw verwachtingen en profiel aan deze vacature, stuur dan jouw cv en motivatiebrief aan Isabelle Baeke, HR Manager via e-mail : IBaeke@aqtor.be