Aqtor! is gespecialiseerd in het aanmeten, fabriceren en afleveren van orthopedische hulpmiddelen. Onze missie is mensen met mobiliteitsbeperkingen in staat stellen hun bewegingsvrijheid terug te winnen. We vertrekken daarbij steeds vanuit hun bewegingsmogelijkheid, niet vanuit hun fysieke beperking. Wij streven naar innovatieve oplossingen die garanderen dat ieder individu zoveel mogelijk voor zichzelf kan zorgen, zich maximaal kan ontplooien en zijn plaats kan vinden in de samenleving.

Om onze groei verder te ondersteunen, is Aqtor! te Oostakker op zoek naar een gedreven

Commercieel administratief bediende

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je onderhoudt contacten met mensen binnen en buiten de organisatie en beantwoordt hun vragen, ook via de telefoon.
  • Je maakt en plant afspraken in.
  • Je bent het aanspreekpunt voor zowel de klanten als de zorgverstrekkers.
  • Je verzorgt de ingave en de opvolging van orders.
  • Je factureert naar klanten toe en doet de nodige opvolging.
  • Je staat in voor de verwerking en opvolging van de briefwisseling.
  • Je zorgt voor aanvragen en verwerking van dossiers naar de mutualiteiten, zorgkassen en verzekeringen toe.

Jouw kwaliteiten

  • Je behaalde een Bachelor Office Management of je beschikt over relevante ervaring.
  • Je kennis van de nomenclatuur is een meerwaarde.
  • Je hebt interesse in het uitvoeren van administratieve taken in de medische sector.
  • Je denkt probleemoplossend en resultaatgericht.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden.
  • Klantvriendelijkheid is een must.
  • Je werkt zowel zelfstandig als in een teamverband.
  • Je spreekt Nederlands en je hebt een goede kennis van het Frans.
  • Je kan goed overweg met MS-Office (Word, Excel, Outlook).
  • Ervaring met het gebruik van een ERP-software is een pluspunt.

Wij bieden jou

  • Een veelzijdige en boeiende uitdaging met veel ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling binnen een professionele en dynamische omgeving.
  • Een contract van onbepaalde duur in een dynamische omgeving.
  • Je geniet een aantrekkelijk salaris met een ruim pakket aan extralegale voordelen (o.a. maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering).
  • We werken 39 u per week en beschikken over 6 extra (ADV-)verlofdagen.

Interesse?

Beantwoorden jouw verwachtingen en profiel aan deze vacature, stuur dan jouw cv en motivatiebrief aan Isabelle Baeke, Chief HR Officer via e-mail : jobs@aqtor.be. 

Wij gebruiken cookies Cookiebeleid Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.